Jablko-karamelové cupcakes

By 3:33

Poprvé jsem si je vymyslela na listopadový Restaurant Day. No věřili byste tomu, že už to jsou tři měsíce? Vždycky jsem se smála našim, když mi říkali, že čím budu starší, tím všechno bude utíkat rychleji. Mám takový pocit, že můj život se teď odehrává v rozmezí od Vánoc do prázdnin a od prázdnin do Vánoc. 
Příští neděli je každopádně další Restaurant Day a já pořád nevím, jestli se ho zúčastním ve stejné roli jako minule. Ale vím jistě, že jestli nebudu sama nic připravovat, alespoň se půjdu kouknout na ostatní! Myslím, že je o co stát a že byste to měli vyzkoušet všichni!

Bartič očividně taky o něco stojí, ale nejsem si jistá, že budou jeho přání vyslyšena.



Na 20 těchto cupcaků budeme potřebovat:

  • 2 hrnky polohrubé mouky
  • 1 hrnek moučkového cukru
  • 1 hrnek mléka
  • 3 vejce
  • 1/2 hrnku rozpuštěného másla
  • nadrobno nastrouhaná 2 jablíčka
  • lžičku jedlé sody, lžičku prášku na pečení
  • lžičku skořice
  • měkké karamelky

Postup:

Bílky si vyšleháme v tuhý sníh. Ve vedlejší misce utřeme žloutky s cukrem. Přidáme máslo, mléko a olej a vše promícháme. Do této směsi prosejeme mouku, sodu, prášek na pečení a skořici. Přimícháme nadrobno nakrájená jablka a nakonec i vyšlehaný sníh, který do těsta jemně zapracujeme.
Plníme formičky na cupcakes asi do 3/4 a následně do těsta vmáčkneme půlku karamelky.
Pečeme v předem předehřáté troubě asi na 180°C zhruba 20 minut.

Krém si připravíme z 250 g změklého másla a 250 g karamelového salka - vše pořádně vyšleháme a máme hotovo.

Cupcaky zdobíme dle libosti, já zvolila křížaly, které se nejednou dobře osvědčily.
 

Dobrou chuť!
ČAUKIMŇAUKI

0 komentářů

Děkuji za Váš komentář!