Muffiny s javorovým sirupem

By 2:40

Na to, abyste se mohli stát dobrými "food blogermi" potřebujete dobrou kuchyň, dobré vybavení a dobrý foťák.

Já nemám nic z toho. 
To mě ale neodradí! Nezoufám si, vím, že jednou přijde den, kdy nebudu muset vařit na koleji. Teda snad.

Tenhle příspěvek je spíše ukázkou dárečků, co jsem dostala. Krásné ubrousky mám od Ivči, vynikající javorový sirup od Magdy a nejlepší vánoční dárek - mlýnek na kávu - od svého nejmilovanějšího bratra. 

Tyhle muffiny byly pro jeho úžasné spolubydlící. A já si bráchu musím touto cestou udobřit, protože nevím, jestli nás po minulé návštěvě k sobě ještě někdy vůbec pozve. 

Tak snad! 


Na deset těchto muffinů budeme potřebovat:
  • dva hrnky hladké mouky
  • půl hrnku třtinového cukru
  • půl hrnku javorového sirupu
  • dvě vejce
  • prášek do pečiva
  • půl hrnku oleje
  • půl hrnku mléka
  • vlašské nebo pekanové ořechy

Postup: 

Nejdříve si necháme předehřát troubu asi na 200°C. 
Mezitím si do mísy prosejeme mouku, prášek do pečiva a přidáme cukr. Ve vedlejší misce si smícháme vejce, sirup, olej a mléko. Nakonec smícháme obě směsi dohromady..
Do formiček na muffiny naspod naklademe ořechy. Poté je naplníme asi do dvou třetin těstem. 
Vršek muffinů poklademe zbytkem ořechů a posypeme třtinovým cukrem, díky kterému budou muffiny krásně lesklé a křupavé. 
Pečeme asi 20 minut, dokud nejsou voňavé a zlaté.


Dobrou chuť!
ČAUKIMŇAUKI

1 komentářů

  1. To mě vůbec nenapadlo přidat javorový sirup do muffinů. Zrovna jsem koukala sem, že ho mají v Lidlu ve slevě, tak pro něho aspoň najdu využití. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!