Bůček na jablkách a bramborové placičky

By 13:44

Už odmalička mi neustále někdo opakuje, že bych měla zhubnout. Měla bych být hubenější a tím podle mnohých i zdravější a šťastnější.
Všechny moje kamarádky jsou hubené. Krásné a hubené. Ale nevím, jestli jsou o tolik zdravější a šťastnější než já.

A i přes veškeré mé snahy jsem žádná ta kila navíc nikdy neshodila a obávám se, že se tak ani nikdy nestane. A přesto, já jsem krásná, HEČ. (Haha).

A jestli Vám někdy taky někdo v životě říkal, že byste měli být jiní, než vlastně jste...kašlete na to, dejte si bůček! :D


Na bůček budeme potřebovat:

  • kvalitní bůček 
  • 2 střední cibule
  • 2 červená jablka
  • černé pivo
  • sklenku vody
  • rozmarýn
  • tymián
  • kmín
  • sůl a pepř
Postup:

Bůček na vrchní straně několikrát nařízneme. Celý jej osolíme a opepříme a do zářezů nacpeme kmín. 
Cibule oloupeme a nakrájíme na větší kousky. Cibuli dáme naspod remosky nebo pekáčku, položíme na ni rozmarýn s tymiánem a navrch dáme bůček. 
Jablka nakrájíme na čtvrtky a přihodíme k bůčku.
Celou tuhle nádheru zalijeme pivem a sklenkou vody. 
Pečeme na 200°C zhruba 3 hodiny, dokud bůček není dokonale udělaný a krásně křupavý.


Na placičky budeme potřebovat:
  • 500 g brambor
  • 300 g hladké mouky
  • 1 vejce
  • sůl
  • máslo
  • 1 stroužek česneku
Postup: 

Den předem si předvaříme brambory ve slupce.
Druhý den brambory oloupeme a nastrouháme na jemno. Do mísy k nim přidáme mouku, vejce a vše dobře osolíme. Zapracujeme těsto. 
Pomocí dlaní tvarujeme placičky, které nasucho uděláme na pánvi - z každé strany asi tak 3 minuty. 
Máslo rozehřejeme a smícháme s utřeným česnekem. Hotové placičky pomažeme z obou stran touto směsí a máme hotovo!


Dobrou chuť!
ČAUKIMŇAUKI

1 komentářů

  1. "A žereš bůček?.. NE? No tak to se nediv, že je všechno na hovno!"

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář!