Hřebenatky s krémovou kaší a salátkem

By 12:41

Dneska jsem zvládla odučit jednu hodinu ekonomie, aniž bych tomu rozuměla, získala jsem novou práci v Cheecupu na Podolí, kde budu péct, a do třetice všeho dobrého jsem nechtěně Jeníčkovi vymazala z počítače nějaký úkol, který už měl hotový a nad kterým znova sedí už tři hodiny.


Chcete mě? 

No mě chtít nemusíte, ale hřebenatky byste měli! Je to to nejlepší, co jsem kdy z plodů moře vyzkoušela. Shodli jsme se na tom, že by nám vlastně ani nevadilo na nich přežívat do konce našich dní.

Koupila jsem je ve výprodeji v M&S za 82 korun českých! Fakt, nekecám! A jsou čerstvé, ne ledajaké zmražené.

Dala bych si ještě. 


Na tento recept budeme potřebovat:
  • hřebenatky
  • 10 středních brambor
  • máslo
  • krémovou smetanu
  • řeřichu
  • avokádo
  • mrkev
  • limetku
  • citron
  • olivový olej
  • sůl a pepř
Postup:

Nejdříve si oloupeme brambory a dáme je vařit asi na 20 minut do osolené vody.

Mezitím si připravíme salát. Omyjeme řeřichu a k ní přidáme nakrouhanou mrkev (celou ji škrabkou nakrouháme na tenoučké plátky). Avokádo rozpůlíme, vyloupneme pecku a nakrájíme na plátky. Všechnu zeleninu společně promícháme. Zálivku si připravíme tak, že omyjeme limetku, nastrouháme její kůru a vymačkáme šťávu z jedné půlky. K této směsi přidáme jednu lžíci olivového oleje a osolíme a opepříme.

Dále si dáme rozpálit pánev a na ni jednu lžíci olivového oleje. Hřebenatky osolíme a opepříme, a poté je klademe do horkého oleje. Smažíme asi tak dvě minutky z každé strany dokud nejsou krásně opečené. Nakonec zakápneme troškou citrónu.

Mezitím se nám dovařily brambory, takže z nich slijeme vodu. Rozmačkáme je a přidáme máslo a smetanu. Mačkáme tak dlouho, dokud z nich není vláčná kaše. Dosolíme a dopepříme podle chuti.


Dobrou chuť! 
ČAUKIMŇAUKI

4 komentářů

Děkuji za Váš komentář!